Lojaliteten min ligger hos eleven som blir svikta
Suksesshistorier / Forskning / Praktiske verktøy





- 14. apr. 2021
- 7 min
Selvregulering: Hva, hvorfor, hvordan?


- 7. apr. 2021
- 4 min
Slik kan du lære elevene å lære


- 6. apr. 2021
- 3 min
En forskningsinformert vurderingspraksis - i praksis


- 28. mar. 2021
- 4 min
En optimal, forskningsinformert vurderingspraksis


- 24. mar. 2021
- 6 min
Føl deg trygg når klagen kommer: Tones huskeliste


- 17. mar. 2021
- 3 min
Vurdering skal ikke varsles


- 10. mar. 2021
- 4 min
Oppskrifter i klasserommet (som en god ting)


- 4. mar. 2021
- 4 min
Slik bygger du opp et profesjonelt fellesskap

- 2. mar. 2021
- 3 min
Veien til et profesjonelt fellesskap


- 18. feb. 2021
- 3 min
Ungdommer som sliter i vgs får hjelp i Østfold, men blir kastet ut i Oslo


- 17. feb. 2021
- 4 min
Ungdommer vil fullføre VGO, men blir kastet ut av skolesystemet


- 15. feb. 2021
- 3 min
For å utjevne sosiale forskjeller må vi heve de faglig svakeste elevene


- 13. feb. 2021
- 8 min
Tre grep som kan øke gjennomføringen i VGS til over 90 % på fem år


- 11. feb. 2021
- 2 min
Vanlig undervisning er bra, men det finnes kanskje noe bedre?

- 8. feb. 2021
- 1 min
Hva vil gjøre Skole-Norge bedre?


- 7. feb. 2021
- 4 min
Har vi lærere nok metoder til å virkelig utnytte metodefriheten?


- 5. feb. 2021
- 3 min
Hvordan skapes fantastiske skoler?


- 2. feb. 2021
- 3 min
Suksessoppskriften på VGO-gjennomføring fra Hedmark

- 2. feb. 2021
- 2 min
En ny Skole-podcast!

TA KONTAKT!
Har du en god ide til en podcast-episode? Ta kontakt, og beskriv episoden kort. Vårsesongen er planlagt, men vi planlegger allerede høsten 2021.